ELEGANCKA BOMBKA Z GWIAZDKĄ

Francja elegancja, czyli błękitna oszroniona bombka z piękną złotą ramką, w środku której dynda sobie gwiazdka 🙂

Jak bombeczka powstała:

  • Przygotowałam 2 ramki wypełniając silikonową foremkę lekką pastą. Po wyschnięciu przemalowałam na złoto farbą Delicate w odcieniu białego złota (kocham tą farbę 🙂 ).
  • Cienki sznureczek i metalową gwiazdkę pomalowałam tą samą farbą.
  • Na połówki akrylowego medalionu przykleiłam na środku owale z taśmy papierowej, tak by po pomalowaniu i naklejaniu ramek powstało przeźroczyste okienko.
  • Resztę medalionu pomalowałam błękitną farbą akrylową na wierzchu i białą w środku.
  • Po wyschnięciu przykleiłam na medalion ramki.
  • W środku bombki zawiesiłam na nitce gwiazdkę i skleiłam obie połówki medalionu.
  • Na brzegu bombki klejem ekspresowym przykleiłam złoty sznurek przewieszając od razu na dole zawieszkę z kryształkami.
  • Polakierowałam całość i na mokry lakier od razu posypałam biały brokat.
  • Na koniec wstążka Vintage, którą też lekko polakierowałam i obsypałam brokatem.

2 thoughts on “ELEGANCKA BOMBKA Z GWIAZDKĄ

Leave a comment