ŁYŻWY – ZIMOWE ZAWIESZKI

Do świąt w prawdzie jeszcze daleko, ale u mnie warsztat już pracuje pełną parą. Stół zawalony przyborami i pół domu w brokacie. Bałagan, ale za to jaka frajda 🙂  Dziś pierwszy zimowy tutorial na zawieszki choinkowe. Takie łyżwy chciałam zrobić już dawno, nie wiedziałam tylko jakiego materiału użyć. Świetnym rozwiązaniem ponownie okazała się pianka.

Co będzie potrzebne:

Krok 1. Z arkusza pianki wycinamy bucik razy dwa. Możecie najpierw narysować go lekko ołówkiem, potem można wygumkować pozostawione ślady.

Krok 2. Wyginamy drucik na kształt płozy za pomocą szczypiec. Najtrudniej zrobić obie płozy równe, ale może wpadniecie na lepszy od mojego patent.

Krok 3. Płozy przyszywany do bucików.

Krok 4. Szpikulcem lub wykałaczką robimy w bucikach dziurki na sznurówki. Niezbyt blisko brzegu, żeby pianka nie pękła.

Krok 5. Sznurujemy buciki. Ja użyłam do tego kordonka, ale może być włóczka, cienka tasiemka, itd. Wymaga to nieco cierpliwości. Możecie pomóc sobie przeciągać sznurówki za pomocą igły.

Krok 6. Dodajemy ozdoby. W tym przypadku śliczne gwiazdki przykleiłam mocnym klejem uniwersalnym.

Na koniec dodajcie sznureczek do zawieszenia. Gotowe!

Leave a comment